chilisims

Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

5. Vad är det längsta du har kommit till i generationer?

Av Therese - 8 februari 2012 17:45

generation 6. längre kommer jag inte... i nästan varje familj jag har spelat extra länge på har det tagit stopp vid generation 6... 

även i sims 2 så orka ja inte spela längre än till generation 6, men i sims 3 har det snarare vart så att spelet har börjat bugga något jävligt då... en gång försvann min familj helt och hållet :s 

så svaret är alltså generation 6, men jag jobbar "flitigt" (inte egentligen xD) på att komma till generation 10 någon gång :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 18 mars 2012 15:15


nu har jag köpt the sims 3 i rampljuset! :D fast inte Katy Perry, men det verkade ganska onödigt endå ;)     ...

Av Therese - 18 mars 2012 11:30

      det första pojkarna gör är att växa upp :3     vilken livlig unge jag har fått :3   i alla fall, för övrigt fortsätter Nicole med sitt jobb, och här är Cornelia Spökh som vill ha en åldersgarderob :3 och här är resultate...

Av Therese - 11 mars 2012 02:30


ja... för det första så suger jag på att bygga hus... jag lyckas bara bygga gamla fyrkantiga hus, antingen måste jag ha en mall eller så kanske jag lyckas någon gång, och de gångerna jag lyckas är det oftast jättestora hus... så den stryker vi xD ...

Av Therese - 11 mars 2012 02:30

    dags för turturduvorna att äntligen få gifta sig! bröllopet blev en succé, ja fick inga flera bilder från det märkte jag så de här är alla från bröllopet :)       natten efter tillbringade de i jacuzzin :3 va mysigt det ser ut ^^ ...

Av Therese - 8 mars 2012 23:45

  ja minns int om ja sa det, men i alla fall så fick Pauline plötsligt för sig att ha en möhippa... höggravid och allt som hon var! Ja, här är i alla fall en massa bilder, eftersom jag egentligen borde gå och lägga mig så gör jag det här snabbt, så...

Skapa flashcards