chilisims

Direktlänk till inlägg 6 mars 2012

jobb jobb jobb och DOWNLOADS! - Locket Legacy

Av Therese - 6 mars 2012 23:30

 

på kvällen bjöd hon ut Björnen på en dejt, och på bästa stället såklart!

och btw, så fick hon reda på att Björn Varg är fisk! (hehehehehehehehe........) 

efter middagen fick hon sin första kyss av honom <3 naww

tihi, det här är så gulligt :3 när simmarna lägger handen på den andras medan de tittar på stjärnorna ^^ jag älskar deras reaktioner då :'3

aha... de tittade på stjärnorna trodde jag... lol... kontorsfönster är väl lika vackert?

haha fy vad söt Raspberry är :3


följande morgon skaffade Nicole ett såndärnt bord som ni ser på bilden xD (har glömt vad det heter xD)

         

ajuste btw :D jag har äntligen fixat allt till modthesims, så här ser ni alla frisyrer jag laddat ner till tjejerna ^^ (ungdomar då, jag har 2 till åt barnen)

alla passar väl inte direkt bäst på Nicole men jag gillar dom endå :3

oh juste! hon ordnade btw en fest på kvällen :D fast jag tänkte inte på att jag valde stranden så jag råkade välja att alla skulle ha finkläder på sig... nåja man kan ju endå inte bada så :/

     

fy vad söt sim jag har :3

någon är taggad för sin fest?

myrorna verkar också ha fest!

kärlek e så fint :3 även i sims ^^

resten av kvällen dansade hon med Jamie och Justine :3 festen blev storslagen och awesome!

och lilla Raspberry... fy vad söt hon är xD inte trodde jag att en helt svart katt i sims skulle vara så märkvärdig

nästa dag fick hon ÄNTLIGEN fara till sitt jobb :D

och här är hennes arbetskläder! älskar att man får välja arbetskläder själv nu ^^

och här är hennes första kund :) Cycl0n3 Sw0rd (hatar att stava hans namn xD) och han ville bara ha ett par nya skor...

före

efter xD

sedan träffade hon på Justine där, så hon fick också bli omstylad, även om hon inte ens "behövde" det :)

kvinnan blev ledsen... hon tyckte hon blev hemsk... kanske lite vågad, men vafan o.O jag tkr det blev mkt bättre än innan DDDD:

när Nicole kom hem skaffade hon stylingset och så blev Pauline nästa offer :3

fy vad söt Pauline är :3 hon har ett så fint asiatisk utseende :'D

ännu en till bild på Hallonet

Nicole blev klar med sin skiss :3

senare på kvällen bjöd hon över Björn, som btw blivit hennes pojkvän ^^

grabben var tvungen att ha kvar badkläderna när jag var klar... men såhär blev han i alla fall xD


           han flyttade in till Nicole, Raspberry, Pauline och Hank, och genast bar det av mot skattkammarn ;)                   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 18 mars 2012 15:15


nu har jag köpt the sims 3 i rampljuset! :D fast inte Katy Perry, men det verkade ganska onödigt endå ;)     ...

Av Therese - 18 mars 2012 11:30

      det första pojkarna gör är att växa upp :3     vilken livlig unge jag har fått :3   i alla fall, för övrigt fortsätter Nicole med sitt jobb, och här är Cornelia Spökh som vill ha en åldersgarderob :3 och här är resultate...

Av Therese - 11 mars 2012 02:30


ja... för det första så suger jag på att bygga hus... jag lyckas bara bygga gamla fyrkantiga hus, antingen måste jag ha en mall eller så kanske jag lyckas någon gång, och de gångerna jag lyckas är det oftast jättestora hus... så den stryker vi xD ...

Av Therese - 11 mars 2012 02:30

    dags för turturduvorna att äntligen få gifta sig! bröllopet blev en succé, ja fick inga flera bilder från det märkte jag så de här är alla från bröllopet :)       natten efter tillbringade de i jacuzzin :3 va mysigt det ser ut ^^ ...

Av Therese - 8 mars 2012 23:45

  ja minns int om ja sa det, men i alla fall så fick Pauline plötsligt för sig att ha en möhippa... höggravid och allt som hon var! Ja, här är i alla fall en massa bilder, eftersom jag egentligen borde gå och lägga mig så gör jag det här snabbt, så...

Ovido - Quiz & Flashcards