chilisims

Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

barndom - Locket Legacy

Av Therese - 18 mars 2012 11:30

     

det första pojkarna gör är att växa upp :3

   

vilken livlig unge jag har fått :3

 

i alla fall, för övrigt fortsätter Nicole med sitt jobb, och här är Cornelia Spökh som vill ha en åldersgarderob :3

och här är resultatet... det känns som att jag "fjortisiserar" hela Sunset Valley xD

det syns knappt att killen har några ögonbryn, så ljusa som dom är xD

 

jag hittade ett nytt offer på gatan: Cora Francisco

   

jag fick tråkigt när inget hände på några simsdygn så jag köpte denna lilla sak :3

     

och den användes för fullt!

nästa dag for familjen iväg till poolen :) jag tänkte ta en översiktsbild (eller vad man ska kalla det) men som ni kanske ser blev den ganska misslyckad xD

 

älskar Ossians blick xD

         

efter några timmar hittade jag Nicole sovandes i solstolen :I

 

hon hittade en ny sim som också fick fjortisiseras :3

när de kom hem bestämde sig Adrian för att regera lite över matbordet

     

sedan ville katterna växa upp :3 här är Cloudberry

 

och Strawberry ^^

jag adopterade bort Strawberry och pappa Blueberry så att det inte skulle bli så fullt, dels för att jag knappt såg skillnad på Blueberry, Strawberry och Cloudberry xD

 

en till av Nicoles kunder :) Lisa Bunch. men hon bytte kläder till något helt annat när jag skulle ta bild :s

 

och så ville pojkarna växa upp igen :3

 

eftersom jag stör mig på att Ossian nästan e sötare än Adrian (Adrian är ju arvingen) så bestämde jag mig för att göra lite Barney Stinson-style av Ossian :3                  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 18 mars 2012 15:15


nu har jag köpt the sims 3 i rampljuset! :D fast inte Katy Perry, men det verkade ganska onödigt endå ;)     ...

Av Therese - 11 mars 2012 02:30


ja... för det första så suger jag på att bygga hus... jag lyckas bara bygga gamla fyrkantiga hus, antingen måste jag ha en mall eller så kanske jag lyckas någon gång, och de gångerna jag lyckas är det oftast jättestora hus... så den stryker vi xD ...

Av Therese - 11 mars 2012 02:30

    dags för turturduvorna att äntligen få gifta sig! bröllopet blev en succé, ja fick inga flera bilder från det märkte jag så de här är alla från bröllopet :)       natten efter tillbringade de i jacuzzin :3 va mysigt det ser ut ^^ ...

Av Therese - 8 mars 2012 23:45

  ja minns int om ja sa det, men i alla fall så fick Pauline plötsligt för sig att ha en möhippa... höggravid och allt som hon var! Ja, här är i alla fall en massa bilder, eftersom jag egentligen borde gå och lägga mig så gör jag det här snabbt, så...

Av Therese - 7 mars 2012 19:15

  sexy underwear... xD   sedan fick Nicole en ny kund :) Bessie Clavell, som ville ha ny make-up... btw det kan ha berott på att Björnen flyttade in, men helt plötsligt var jag uppe i 36 000§ o.O men jag har fortfarande inte råd med drömhu...

Skapa flashcards