chilisims

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Therese - 13 januari 2012 20:00

   

Tabby lärde Bounty att spela död :'D

Flisan och Phoenix stod och skällde på kylskåpet ett tag och då ploppade EN TILL kanin fram... 

Sedan blev Flisan "åldring" eller vad man ska kalla det :D det blev inte så stor skillnad bortsett från några gråa hårstrån

 

och sedan växte lilla Phoenix upp och jag måste bara säga OH MY FREEKING GOD VAD SÖT HAN BLEV!!!!! jag blev helt förälskad i hunden :''D

naaawww :'''D

           

sedan växte min lilla Texas upp :3 hon blev också otroligt söt men jag behöll Phoenix och sålde henne för att få plats med framtida hundgenerationer ^^


det går ganska segt för mig att spela nuförtiden, inte segt som i att det laggar utan segt som i att jag tröttnar fort :/ förhoppningsvis svänger det för mig om ett litet tag :D 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards