chilisims

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Therese - 21 januari 2012 17:30

ja, jag har helt enkelt alla som har kommit ut hittills ^^' 

och med det menar jag inte att jag har alla i själva datorn utan jag har köpt alla :3 och ska jag vara ärlig så kan jag säga att jag själv tycker att jag har slösat väldigt mycket pengar på 10 spel ^^

Av Therese - 21 januari 2012 17:15

hittade ett test på Fantasim's blogg (


The sims 3 30 dagar utmaning

1. Vilka spel har du?

2. Vilket är ditt bästa expansionspaket och varför?

3. Vad saknar du i spelet? Vad är du missnöjd med och varför?

4. Vilket är ditt bästa prylpaket och varför?

5. Vad är det längsta du har kommit till i generationer?

6. Tjejsimmar eller killsimmar?

7. Det värsta expansionspaketet och varför

8. Bygga hus, inreda ett färdigt hus eller köpa ett helt färdigt som redan är inredat? Varför?

9. Vilken är din favoritsim igenom alla tider och varför?

10. Det värsta prylpaketet och varför

11. Fusk eller mods?

12. Den fulaste simmen du har gjort

13. CC eller CC-free?

14. Vilken egenskap använder du mest?

15. Vilken livslång önskan: Superpopulär eller hjärtekrossare?

16. Ta bilder eller filma?

17. Ladda ner simmar eller skapa egna?

18. Vilken färdighet tycker du mest om?

19. Ful sim med bra egenskaper eller snygg sim med dåliga egenskaper?

20. Kina eller Frankrike?

21. Spela i generationer eller spela med en familj och sedan fortsätta på en annan?

22. Sunset Valley eller Bridgeport?

23. Om du var en sim, vilka egenskaper hade du haft då?

24. Familjen Spökh eller familjen Markövertag?

25. Vilket är ditt favoritspöke/sätt att dö på och varför?

26. Vilken är din favorit bland de mytologiska varelserna (såsom vampyr, enhörning etc)?

27. Vilken låt på simliska är din favorit?

28. Vilken är den tråkigaste färdigheten?

29. Finns det någon egenskap du aldrig har använt? Varför har du aldrig använt den?

30. Vilken NPC är din favorit?

Av Therese - 21 januari 2012 16:30

nu har jag spelat lite sims igen :D

nu har ja en bild på Will :D

     

och lille Will har börjat fiska :3 han fångade in sköldpaddan som var på bilden innan oxå ^^

     så ja köpte ett territarium (stavning?) till den :D

 

en liten stund senare fick Putty en liten kull :D en flicka och en pojke :3


lilla pojken Rubber :3

och flickan Doris x3

tihi vad söta dom är :'3

jaha? sen när kan hundar gifta sig? :O

och sen när kan man skriva tackbrev till hundar? :s ja det var i alla fall det Tabby gjorde

jag tröttnar fortfarande inte på att titta på när hundarna jagar brevbäraren... ^^

två jäääättesmåa fiskar som Will har fångat xD en mört och en guldfisk (hur kommer jag ihåg det? :s)

fy vad hjortarna/rådjuren (vad det nu än är för något) är fina :3

 

vad vacker tomte...           


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards