chilisims

Direktlänk till inlägg 14 januari 2012

kaching! - Depend Legacy

Av Therese - 14 januari 2012 16:15

det första Phoenix gör på morgonen är att jaga brevbäraren

ahahahaahahahaha! kolla granntomten! någon gillar flamingos?

Tabby bjöd hem en ny kille: Eko Parrott. fast han såg ganska hemsk ut... inte bara ganska...

 

och så lärde hon Phoenix jaktfärdigheten så nu springer han runt i Appaloosa Plains och gräver efter saker :D (jag vet fortfarande inte om man stavar det så xD)

och sedan blev Tabby ÄNTLIGEN ungdom!

det är inte en så bra bild på henne, men sådär blev hon. Anledningen att hästen är med på bilden är för att hon sprang till hundparken xD

   

helt plötsligt hördes någon konstig musik och så stod det en gammal, grå hund utanför huset så kom liemannen och tog honom... stackarn var hemlös också...

följande morgon tog Tabby studenten :D

stadshuset i Appaloosa Plains är så gulligt :3 fast det är ju hela Appaloosa Plains men endå :'D

 

klicka på bilden för att se den bättre om ni inte ser vad det står...

här är flickans vackra diplom :'D

senare på kvällen bjöd hon ut Cosmos till baren men hon hann bara säga hej så stack han och sa att det hade vart skittråkigt...

så hon gick själv in för att ta en drink. Nu när Tabby är ungdom måste jag ju börja tänka på generation 3...

hennes nya "jobb": trädgårdsmästare!

de försöker få pengar till grannhuset (som jag så gärna vill ha efter att ja sett insidan <3) som "bara" kostar 125 494§ och familjen har inte ens över 2000§...

det hjälpte ju inte särskilt mycket att det kom en inbrottstjuv heller... hon tog datorn och en stol...

helt plötsligt hittade jag den här krabaten i trädgården :'D fyfan vad jag älskar tomtar <3

vad i ****** nu har jag FYRA kaniner?! senast jag skrev hade jag bara TVÅ! förökar dom sig eller vad?!

nu ska ja göra något annat, kanske spelar mera sims senare :D

                   

 
 
Ingen bild

Mariposa

14 januari 2012 18:46

Kul att du skriver om ditt spelande, fortsätt med det! /Mariposa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 18 mars 2012 15:15


nu har jag köpt the sims 3 i rampljuset! :D fast inte Katy Perry, men det verkade ganska onödigt endå ;)     ...

Av Therese - 18 mars 2012 11:30

      det första pojkarna gör är att växa upp :3     vilken livlig unge jag har fått :3   i alla fall, för övrigt fortsätter Nicole med sitt jobb, och här är Cornelia Spökh som vill ha en åldersgarderob :3 och här är resultate...

Av Therese - 11 mars 2012 02:30


ja... för det första så suger jag på att bygga hus... jag lyckas bara bygga gamla fyrkantiga hus, antingen måste jag ha en mall eller så kanske jag lyckas någon gång, och de gångerna jag lyckas är det oftast jättestora hus... så den stryker vi xD ...

Av Therese - 11 mars 2012 02:30

    dags för turturduvorna att äntligen få gifta sig! bröllopet blev en succé, ja fick inga flera bilder från det märkte jag så de här är alla från bröllopet :)       natten efter tillbringade de i jacuzzin :3 va mysigt det ser ut ^^ ...

Av Therese - 8 mars 2012 23:45

  ja minns int om ja sa det, men i alla fall så fick Pauline plötsligt för sig att ha en möhippa... höggravid och allt som hon var! Ja, här är i alla fall en massa bilder, eftersom jag egentligen borde gå och lägga mig så gör jag det här snabbt, så...

Ovido - Quiz & Flashcards