chilisims

Direktlänk till inlägg 14 januari 2012

grönt paradis - Depend Legacy

Av Therese - 14 januari 2012 23:30

det börjar med att Sofi blev gammal och grå, men jag glömde visst ta en bild på henne såg jag nu... hon ser i stort sett likadan ut bortsett från att hon har grått hår istället xD

Tabby träffade en söt liten kille på museumet. han hette Demarcus Nelleving och var visst en vampyr ^^

jag måste slänga in en bild på Tabbys trädgårdsland, det är inte så stort, men visst ser det mer ut som ett trädgårdsland nu? :D

   

som ni kanske ser besökte Demarcus (kallar honom Dem istället så går det snabbare att skriva xD) Tabby på kvällen och det hände lite saker :3

generation 3 på G!

för att fira det adopterade jag en hund, och nej, hon såg verkligen inte så normal ut. Ginger heter hon och ser ut som en uppblåst marshmallow doppad i te... som tur är så är Phoenix söt som socker så det kanske blir någorlunda bra ungar ändå

eftersom jag ville flytta ifrån det här lilla rucklet till ett stort fint hus (det på andra sidan gatan som jag lade upp bild på tidigare) så skippade jag bröllopsfest och möhippa, Tabby och Dem gifte sig bara sådär "SHWOP" och så fort de kunde lämnade de snart nyblivande mormorn Sofi och lilla Flisan i rucklet och flyttade in i sitt lilla gröna drömhus istället

hundarna invigde huset med en måltid

 

naww Bounty är fortfarande min favorit

Tabby märkte helt plötsligt att hon hade en bröllopsring på fingret!

strax efter det "växte" hennes mage, fastän jag tycker den är lika stor som innan

Dem köpte en fågel vid namn Dumle :D som sagt, jag älskar att döpa djur till saker som ligger på mitt skrivbord xD

 

så blev min Bounty gammal och grå också... gud jag vill inte att hunden ska dö :c ska kanske försöka fixa lite poäng i den där livslång-önsking saken så att han lever längre ;) men får man göra det i en legacy?                

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 18 mars 2012 15:15


nu har jag köpt the sims 3 i rampljuset! :D fast inte Katy Perry, men det verkade ganska onödigt endå ;)     ...

Av Therese - 18 mars 2012 11:30

      det första pojkarna gör är att växa upp :3     vilken livlig unge jag har fått :3   i alla fall, för övrigt fortsätter Nicole med sitt jobb, och här är Cornelia Spökh som vill ha en åldersgarderob :3 och här är resultate...

Av Therese - 11 mars 2012 02:30


ja... för det första så suger jag på att bygga hus... jag lyckas bara bygga gamla fyrkantiga hus, antingen måste jag ha en mall eller så kanske jag lyckas någon gång, och de gångerna jag lyckas är det oftast jättestora hus... så den stryker vi xD ...

Av Therese - 11 mars 2012 02:30

    dags för turturduvorna att äntligen få gifta sig! bröllopet blev en succé, ja fick inga flera bilder från det märkte jag så de här är alla från bröllopet :)       natten efter tillbringade de i jacuzzin :3 va mysigt det ser ut ^^ ...

Av Therese - 8 mars 2012 23:45

  ja minns int om ja sa det, men i alla fall så fick Pauline plötsligt för sig att ha en möhippa... höggravid och allt som hon var! Ja, här är i alla fall en massa bilder, eftersom jag egentligen borde gå och lägga mig så gör jag det här snabbt, så...

Ovido - Quiz & Flashcards