chilisims

Direktlänk till inlägg 22 januari 2012

kärleken mellan en sim och en hund - Depend Legacy

Av Therese - 22 januari 2012 20:30

far och son :3

   

sen blev det trippelkalas!

jag gjorde om Wills rum så att det skulle bli lite mera tonårsaktigt :)

såhär blev Will/arvingen C: ja är riktigt glad att han är arvingen eftersom han faktiskt ser riktigt bra ut ^^

och här är hans lillebrorsa Anthony xD fast de där är inte hans riktiga kläder ;)

vad kul man kan ha med lite utklädningskläder xD (eller vad det nu heter)

Tabby får ni ingen bild på eftersom hon i stort sett ser likadan ut bara att hon har lite rynkor C:

 

ahahahahaha! fy vad söt Rubber är x''D

 

exakt samma simmar, bara några år senare... det där kallar jag kärlek :'3

 

far och son. hmm... deja vú? xD för några "år" (simsdagar) sedan var det nästan likadan bild fast med Bounty och Phoenix som valp istället :3 gud vad simstiden flyger förbi!

jag måste faktiskt erkänna att de här kaninerna är riktigt söta i alla fall ^^ även om jag har typ 6 stycken...

naww :3 det var sorgligt men det lät endå vackert ^^

Bounty, Rubber och Doris ylar med till låtarna i radion ^^

   

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!! INTE BOUNTY!!!!! D:

 

stackarns Tabby tar det nog hårdast :(

 

sedan bestämde sig Rubber för att bli en stor hund :3 knubbig och söt blev han ^^

 

hans syster ville också växa upp men jag tycker att hon blev lite onödigt lång i ansiktet (ordvits xD)

 

då var Phoenix bara tvungen att bli gammal...

jag lämnade bort Doris till adoptionen och behöll knubbige Rubber för framtida hundgenerationer :'D så ni vet ^^

helt plötsligt kom det inspringandes en inbrottstjuv?! jaha? det var ett tag sedan sist! trevligt att se dig igen! om det är samma tjuv som förut vet jag inte bara xD

han tog i alla fall ingenting, eftersom polisen kom, men det glömde jag att ta bild på :)

 

är det något jag älskar med sims är att ta massor av onödiga bilder <3 här är några av dem ;)

mina hundar släpade hem lite skelett från sina jägarstunder, och då bestämde Dem sig för att bygga ihop lite av skelettet och här är det underbara resultatet :) jag placerade honom (skelettet, inte Dem) precis vid ingången så att alla som kommer in i huset får ett trevligt mottagande ^^'

               

 
 
Ingen bild

MylifeinSims

25 januari 2012 20:43

Åh, Bounty som var så söt!

Therese

25 januari 2012 21:11

ja det var han verkligen :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 18 mars 2012 15:15


nu har jag köpt the sims 3 i rampljuset! :D fast inte Katy Perry, men det verkade ganska onödigt endå ;)     ...

Av Therese - 18 mars 2012 11:30

      det första pojkarna gör är att växa upp :3     vilken livlig unge jag har fått :3   i alla fall, för övrigt fortsätter Nicole med sitt jobb, och här är Cornelia Spökh som vill ha en åldersgarderob :3 och här är resultate...

Av Therese - 11 mars 2012 02:30


ja... för det första så suger jag på att bygga hus... jag lyckas bara bygga gamla fyrkantiga hus, antingen måste jag ha en mall eller så kanske jag lyckas någon gång, och de gångerna jag lyckas är det oftast jättestora hus... så den stryker vi xD ...

Av Therese - 11 mars 2012 02:30

    dags för turturduvorna att äntligen få gifta sig! bröllopet blev en succé, ja fick inga flera bilder från det märkte jag så de här är alla från bröllopet :)       natten efter tillbringade de i jacuzzin :3 va mysigt det ser ut ^^ ...

Av Therese - 8 mars 2012 23:45

  ja minns int om ja sa det, men i alla fall så fick Pauline plötsligt för sig att ha en möhippa... höggravid och allt som hon var! Ja, här är i alla fall en massa bilder, eftersom jag egentligen borde gå och lägga mig så gör jag det här snabbt, så...

Ovido - Quiz & Flashcards